Àsia i Oceania

Lembongan – Bali – Santpedor

15 agost 2015 Avui ens aixequem amb el despertador de les 7 del matí. Deixem les maletes una mica fetes i a les 8 del matí marxem en barco a fer snorkel a l’illeta Nusa Penida. No anem al Manta...

Nusa Lembongan

12 agost 2015 El barco que agafem per anar de Senggigi (Lombok) a Lembongan, una petita illa que està entre Lombok i Bali, és molt petit i s’omple de seguida. El mar està força mogut i el barco dóna cops...

Senggigi, Lombok

11 agost 2015 Ens despertem quan surt el sol, ja ens hem acostumat a llevar-nos d’hora… anem sincronitzats amb el sol i la lluna, la nit i el dia. L’esmorzar que ens donen a l’hotel és molt pobre i no...

llegir més

Trekking al Mount Rinjani (3.726 m)

7 agost 2015 A les 6 del matí sona el despertador i l’Albert diu que no té febre, però segueix suant. Vol marxar, vol provar de fer el trekking. Fem les maletes ràpidament i anem cap al port de Gili...

Gili Air

4 agost 2015 Bali – Gili Air Marxem ben d’hora de Bali, sortim de l’illa des de Padangbai que és on surten els barcos per anar a les illes Gili. N’hi ha 3: Trawangan, Meno i Air. Nosaltres anem a...

Una mica de Bali

Avui no farà massa bon temps, ha d’anar plovent al llarg del dia. L’aprofitem llogant un taxi que ens faci un recorregut pels voltants d’Ubud (costa est de Bali), ja que amb un sol dia no és suficient per veure...

Ubud, el regne dels micos a Bali

31/07/15 – 1/08/15 BARCELONA – DOHA – BALI Marxem a les 10 de la nit de Barcelona. Plou força i el vol surt amb retard, no sabem el motiu perquè l’Albert no entén el què diuen per l’altaveu. Sopem els...