Skarven (1048 m)

Després de la triomfada al Gjuratinden, durant tot el dia d’ahir i d’avui fins al migdia ha estat plovent. Sí, plovent i a les alçades… una llàstima! Ahir vam aprofitar per fer turisme amb el cotxe, però els núvols i la boira estaven tan baixos que quasi no vam veure res.

Avui hem descansat amb les esperances de que pari de plour un moment o altre… m’estic posant una mica neguitosa. Finalment, dinem aviat perquè sembla que a partir de les 4 de la tarda hi haurà una finestreta d’un parell d’hores. Ens preparem i decidim fer una Cuita al Sol a l’Skarven que ens queda a prop de l’allotjament.

Agafem el cotxe i anem cap a l’estació d’esquí Rauma Skicenter a Skorgedalen. Només hi ha un parell de cotxes. Posem les pells ràpidament i comencem a foquejar cap a l’esquerra de l’estació, és a dir, cap a l’oest. No hi ha pèrdua, és un turonet molt visible des de baix.

A mesura que anem guanyant alçada, cada cop tenim més bones vistes dels fiords i de les muntanyes del voltant… però, també ens visiten més núvols i anem perdent visibilitat. Pugem sense descansar massa que volem, almenys, arribar al cim amb vistes!

Les grans vistes que veiem a mesura que guanyem alçada.
El Berni, l'Albert i jo feliços al cim!

Després de fer les fotos de rigor, de contemplar les vistes dels fiords que ens envolta abans de que ens invaeixin del tot els núvols, traiem les pells i comencem a baixar… la baixada és un campi-qui-pugui a les palpentes!

La sortida és molt ràpida i curta: 6 km i 700 m de desnivell positiu. Mai més ben dit, és una cuita al sol! 😀

Us deixo el track i el mapa de ruta:

Powered by Wikiloc

Deixeu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *